Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Ako efektívne zvládať telefonickú komunikáciu. Príprava pred telefonátom, pochopenie správnej štruktúry rozhovoru s vopred stanoveným cieľom telefonátu. Zameriavame sa na operátorov call centier pri ich každodennej práci v rámci inbound aj outbound hovorov. Dôležitú rolu v každom call centre má samotný manažér, supervízor ako aj interný kouč, ktorí musia byť schopní viesť, riadiť a koučovať operátorov.
Ako zvýšiť efektivitu inbound aj outbond telefonátov.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %